بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گریم و میکاپ عروس

گریم و میکاپ عروس

آموزش گریم و میکاپ عروس


گریم پوشاندن عیب های چهره و پنهان نمودن نواقص آن است. بهترین گریم آن است که چهره را طبیعی تر نشان دهد به گونه که گویی آرایشی جود ندارد و همگی زیبایی طبیعی و ذاتی خود فرد است.


ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما مطلب مرتبط ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما

همه خانم ها در خاص ترین روز زندگی شان به دنبال بهترین آرایشگاه ها می‌ گردند به همین دلیل برای آن قیمت زیادی میپردازند و چانه نمی زنند.


امروزه آرایشگاه های خوب دارای افرادی متخصص هستند و آرایشگاه ها به یک نفر آرایشگر با مدرک عمومی اکتفا نمی‌ کنند بلکه برای هر یک از نیازهایشان یک نفر را استخدام می کنند: مانند متخصص ا‌پیلاسیون، متخصص ناخن کار، متخصص گریم عروس و میکاپ، رنگ کار مو و شینیون کار.

اگر می‌خواهید در رشته ی خود اولین باشید؛ باید یک گریمور حرفه ای و به روز باشید تا خواسته ی مشتری ها یتان را اجرا کنید.

امروزه حداقل پولی که برای یک گریمور عروس برای یک میکاپ پرداخت می‌شود یک میلیون است. برای درآمد بالا کار کردن در شهر بزرگتر بهتر است تا بهتر شناخته شوید. اگر ارزش کارتان بالا باشد و عروس های زیادی را میکاپ کنید و جالب توجه باشید حتما درآمد بالایی را کسب می کنید. همچنین باید در کار خود نوآور باشید و مد و فشن را دنبال کنید تا اطلاعات به روز را به دست بیاورید.


شاید برای شروع کار مبتدی باشید و آموزشهای کامل در زمینه گریم عروس ندیده باشید. در این صورت باید در دوره‌های آموزشی آن به طور کامل شرکت کنید و تلاش و پشتکار فراوانی داشته باشید.


در یک گریم حرفه ای شما باید موارد زیر را بیاموزید : مرطوب سازی پوست،

رفع ایرادات پیشانی و ابرو،

آرایش مناسب چشم و بینی لب،

رفع عیب های چانه و فک،

در نظر گرفتن عروسی در شب یا روز و آرایش متناسب با آن، پوشاندن غبغب،

آلودگی زدایی پوست،

رفع موهای زائد و حفظ بهداشت فردی مشتری


همچنین باید با افراد زیر ارتباط داشته باشید:

آرایشگر ناخن

پیرایشگر مو و کوتاهی و اصلاح مو

پیرایشگر ابرو و صورت

رنگ کار


اینجا ما به طور مختصر مراحل گریم صورت عروس را برایتان توضیح می دهیم:

1. از قبل با عروس حرف بزنید و به او بگویید روتین روزانه پوستی خود را رعایت کند از لایه برداری های شدید استفاده نکند و پوست خود را مرطوب نگه دارد پوست تمیز و نرم و مرطوب برای آرایش مناسب زمینه خوبی است. همچنین شما نیز با مرطوب کننده های مناسب پوست را هیدراته کنید.


2. در روز عروسی اتفاقات زیادی می ‌تواند بیفتد. غذا خوردن گریه کردن و رقصیدن می تواند آرایش عروس شما را خراب کند پس باید زمینه را فراهم کنید تا آرایش ثابت بماند و خراب نشود. برای این کار باید از پرایمر استفاده کنید. پرایمر باعث پنهان شدن چروک و منافذ باز پوست می شود. حتماً پس از استفاده پرایمر منتظر شوید تا خشک شود چنانچه عجله دارید از سشوار برای خشک کردن آن استفاده کنید.


3. فونداسیون یکی از مهمترین مراحل آرایش گریم صورت می باشد زیرا بیشتر ایرادات صورت در این مرحله پوشش داده می شود. آن را به مرکز صورت بزنید و به سمت چانه و فک پخش کنید تا همه صورت به طور یکنواخت با فنداسیون پوشانده شود.


4. استفاده از کانسیلر برای افرادی که دارای تیرگی زیر چشم و تیرگی پوستی در نواحی اطراف لبها می باشند بسیار مهم است. رنگ کانسیلر باید یا همرنگ پوست مشتری باشد یا یک تن از آن روشن تر.


5. امروزه استفاده از هایلایتر بسیار پرطرفدار شده است زیرا باعث جوان تر و شاداب تر دیده شدن پوست می شود و زیبایی های آن را برجسته سازی می کند. آن را به زیر ابروها، گوشی داخلی چشم و گونه ها بزنید ولی در استفاده از آن زیاده روی نکنید زیرا در عکاسی باعث خراب شدن عکس ها میشود.


6. رژگونه نیز باعث دوچندان شدن زیبایی و طبیعی تر دیده شدن صورت می شود آن را به برجستگی گونه ها بزنید و به سمت بالا پخش کنید.


7. امروزه دیگر استفاده از آرایش های چشم غلیظ با استفاده از رنگهای تیره از مد افتاده است و متخصصان میکاپ آن را توصیه نمی کنند. استفاده از رنگ های روشن در چهره، باعث بزرگتر دیده شدن آن عضو صورت میشود و چهره را بازتر نشان می دهد. متخصصان میکاپ برای طبیعی تر دیده شدن چشم از رنگ های روشن قهوه ای استفاده می‌کنند البته رنگهای طوسی و سبز روشن نیز می‌توانند چشم های مشتری شما را جذاب تر نشان دهند. انواع سایه های مایع و پودر چشم وجود دارند که برای چین و چروک های چشم و پلک بهتر است از سایه های پودری استفاده کنید.


8. اگر می خواهید از مژه های مصنوعی استفاده کنید از نوع ضد آب آن استفاده نمایید.


9. هرگز مرتب کردن ابرو ها را فراموش نکنید زیر ابروها تاثیر فراوانی در گیرایی چشم ها دارد و چشم ها را قاب می کند.


10. حتماً قبل از استفاده از رژ لب ها از پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری نمایید و آن را با مرطوب کننده های لب آب رسانی کنید. اگر پوست شما تیره می ‌باشد از رنگهای صدفی هلویی و خاکی استفاده کنید و اگر تن پوستتان سرد است از رژلب هایی استفاده کنید که رنگهای مایل به سردی دارند مانند ارغوانی روشن. 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده